26 kwietnia 2012

Uchwycona muza


Zamknęłam w słoiku małą muzę, żeby zawsze mieć ją blisko siebie. Muza powstała na bazie starych porcelanowych części lalki i innych vintagowych dodatków. Siedzi na pierzastym gniazdku, w którym, mam nadzieję, wyklują się twórcze pomysły. W tle, poniżej pomponików zawisła girlanda z napisem create. A role uchwytu spełnia stary porcelanowy korek do butelki.

In the jar there's a small altered art muse based on an old element of a vintage style doll. Below a garland of pompons there is a writing that reads: create. In the porcelain doll's feathered nest some artful ideas are being hatched.

6 komentarzy:

  1. jakei cudo!!Wygląda bajkowo, magicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko! Bajeczna muza i w ogóle praca:) Zachwyciło mnie też wieczko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój słoik jest przepiękny!! Przepraszam, że nic nie przygotowałam, ale wena kompletnie ode mnie odpłynęła :(

    OdpowiedzUsuń

:)